Friday 2 March 2012

Tudung Ariani : WAFI 85 PTD


Tudung ariani sekali lagi menampilkan koleksi terbaru dengan tema yang sangat menggoda. Padanan corak berasaskan flora dengan warnanya sangat elegan. Sudah tentunya dengan tudung ariani yang sememangnya kemas dan menarik ini akan lebih menjadikan si pemakai akan kelihatan anggun menawan.

Sangat menarik dengan tudung ariani koleksi Wafi 85 PTD ini kerana memainkan ton warna yang menarik. Kemasan di pinggir kain tudung nampak ringkas tetapi penuh bergaya.

Tudung ariani versi Wafi 85 ptd kali ini adalah sesuai untuk semua peringkat umur. Coraknya ada yang menonjolkan inteprestasi terhadap pemakai.

Terdapat juga unsur-unsur Islamik pada corak tudung ariani kali ini. Sudah tentunya ini unsur penting kepada peminat tudung ariani yang sentiasa mahukan kelainan setiap tudung yang di miliki.

Apabila berkata tentang kualiti, sudah tentunya pengguna tidak perlu risau kerana kualiti kain tudung ariani adalah di jamin mutunya.

Tambah lagi koleksi tudung ariani anda hari ini juga. Jangan lupa menjadi orang terawal menggayakan tudung ariani dengan koleksi terbaru ini. Ianya di jamin puas hati.

Berikut adalah koleksi tudung ariani Wafi 85 PTD kali ini. Dapatkan sekarang juga tudung ariani anda hari ini juga.



Tudung Ariani 1
Tudung Ariani 2
Tudung Ariani 3
Tudung Ariani 4
Tudung Ariani 5
Tudung Ariani 6



Tudung Ariani 7
Tudung Ariani 8
Tudung Ariani 9
Tudung Ariani 10
Tudung Ariani 11
Tudung Ariani 12
Tudung Ariani 13
Tudung Ariani 14
Tudung Ariani 15 


Tudung Ariani 16
Tudung Ariani 17
Tudung Ariani 18



Tudung Ariani 19
Tudung Ariani 20
Tudung Ariani 21

1 comment:

  1. mybe u should add..awning wafi ni ade a few type..ade yg cam syria (melekat kt pale) ade yg keras(same material ngn body tdung) n ade yg keras sket je kt ujong tu..kne try pkai cz mcm muke sy xsswai yg kras kt ujong sket tu..anyway corak die mmg cantek n npk elegan!

    ReplyDelete